Поширені питання
Як повернути або обміняти товар?
ПОВЕРНЕННЯ, ОБМІН
'Про захист прав споживача' покупець може повернути товар належної якості (тобто повністю працездатний) і який не був у вжитку, в його первісному (товарному вигляді) і в повній комплектності протягом 14 днів з моменту покупки, не рахуючи дня купівлі. Тобто якщо товар має шлюб (неналежну якість), хоча б один раз використовувався або не має первісного вигляду - він не підпадає під повернення до 14 днів.
При настанні гарантійного випадку Вам необхідно написати на пошту youra.suklad@gmail.com вказавши номер замовлення або накладну по якій їхав вантаж. У листі необхідно вказати що сталося з товаром. Відповіддю отримаєте: куди, як і на кого робити повернення. Зверніть увагу!!! Що товар з фізичними ушкодженнями приймається тільки в разі якщо на поштою складено АКТ і ПРЕТЕНЗІЯ (варіант «Я прийшов додому, відкрив а воно поламане» - це буде відмова в обміні. Будь ласка перевіряйте товар при отриманні.
Які терміни доставки?
Терміни відправки до клієнта залежать від часу оформлення замовлення. Здебільшого посилки які оформлені до 14:00, того ж дня відвозимо у службу доставки. Товари тих клієнтів, які оформились після 14:00, їхатимуть наступного дня.
Також ми співпрацюємо з постачальниками, які відправляють вантаж напряму зі свого складу, тому ваша посилка може виїхати наступного дня після оформлення, незалежно від якої години замовлення.
Найкраще уточнюйте під час телефонної розмови, або пишіть у вайбер!
Терміни доставки від 1го до 4х днів, в залежності від віддаленості регіону їхатиме куди товар. Так наприклад, посилка в Київ прибуде вже на наступний день після відправки. Доставка до Дніпра від 2х днів. У малі райони - від 2х до 5ти.Якими поштовими службами можете відправити?
В основному працюємо з перевізником "Нова Пошта", так як це є найбільш розвинута логістична компанія в Україні, у якої хороший сервіс.
Щодо відправки іншими службами доставки, будь ласка обговорюйте при оформленні замовлення!